CURRICULUM VITAE            

PERSOONLIJKE GEGEVENS:

Naam:                                    Antoinette (A.E.M.) Wassenaar

Adres:                                     Zomer 23

Postcode:                                8251 NM

Plaats:                                     Dronten

Telefoon:                                 0611123372

E-mail:                                     antoinette_wassenaar@hotmail.com

Geboortedatum/plaats:             28-02-1969 te Scheveningen

Rijbewijs:                                 B - personenauto

Burgerlijke staat:                      Samenwonend, geen kinderen 
Website:                                   www.antoinette-wassenaar.nl

  • Punctueel, collegiaal, klantvriendelijk, efficiënt, enthousiast, stressbestendig, gemotiveerd, weet van aanpakken, humoristisch. Kan goed alleen werken als ook in teamverband.
  • Hobby’s en interesses: sport, actief in cardio, fitness, skiën, hardlopen, golfen, muziek, lezen, film, koken, onroerend goed.


WERKERVARING:

Okt. 2012/jan.2014: Assistent Vastgoedmanagement/Officemanager bij Objectief Management B.V. te Leidschendam.

  • Administratieve ondersteuning management (zowel technisch als commerciëel management).
  • Aangaan en up-to-date houden verzekeringen t.b.v. de beheerde VvE’s.
  • Aangaan Nuts-overeenkomsten en controleren Nuts-facturen en afrekeningen.
  • Verwerken inkomende en uitgaande post.
  • Verantwoordelijk voor office-management.
  • Organiseren, bijwonen en notuleren VvE vergaderingen.
  • Behandelen schadezaken.

Reden van vertrek: mijn verhuizing van de Randstad naar Dronten.

2012/sept. 2012: Senior Acceptant bij Direct Wonen B.V. te Den Haag.

  • Verantwoordelijk voor- en aansturen van werknemers op afdeling acceptatie.
  • Dagelijks leiden van afdelingsoverleg.
  • Verslaglegging aan management betreffende verloop afdelingswerkzaamheden.
  • Verantwoordelijk voor klachtenafhandeling en klanttevredenheid.
  • Controleren inkomens- en persoonsgegevens van aspirant huurders.
  • Controleren eigendomsbewijs en persoonsgegevens van verhuurders.
  • Toewijzen huurwoningen aan aspirant huurders.
  • Vervaardigen van huurcontracten, facturen en bewaken hiervan.
  • Bewaken betalingsverplichtingen van huurders.
  • Aansturen verhuurmakelaars op bezichtigingen en opleveringen.
  • Afspraken inplannen t.b.v. opleveringen huurders/verhuurders.

2011/2012: Kopersadviseur/secretaresse via detacheringsbureau Atros bij Dura Vermeer Bouw Leidschendam.

  • Meer- en minderwerkgesprekken met kopers.
  • Controleren meerwerkoffertes en opvolgen naar bouwplaats.
  • Contact met makelaar, notaris v.w.b. contractstukken en voortgang verkoop.
  • Organiseren van kopersinformatie avonden. Organiseren van kijkdagen op de bouw.
  • Bijwonen van bouwvergaderingen.
  • Allerhande vragen beantwoorden van kopers, zowel commercieel als op technisch vlak.
  • Voorbereiden van opleveringen en voorschouwen.
  • Vervaardigen van nieuwsbrieven.
  • Vervaardigen van errata.
  • Verantwoordelijk voor klachtafhandeling en klanttevredenheid.
  • Contact onderhouden met showrooms v.w.b. meer- en minderwerk.
  • Vervaardigen van renteberekeningen.

Reden van vertrek: tijdelijke projectmatige opdracht.

2009/2010: Management assistente/officemanager/secretaresse bij Mahler Vastgoed Ontwikkeling/ HomeToLive B.V. te Rotterdam

  • Ondersteuning en agendabeheer directie.
  • Correspondentie met externe relaties zowel schriftelijk, digitaal als telefonisch.
  • Aansturen administratie en delegeren diverse werkzaamheden.
  • Ontwerpen van marketingmailings en advertenties.
  • Ontwerpen en invullen van internetsite van beide bedrijven.
  • Beheren van financiële, technische en persoonlijke zaken betreffende de huurders binnen het kantoorpand (verhuurde ruimtes binnen het eigen kantoorpand).
  • In stand houden van kantoor- en keukenvoorraden.
  • Aansturen onderhoudsbedrijven van het eigen kantoorpand.
  • Adviseren (vanuit werkervaring) in de ontwikkeling van het product homeDNA wat op de markt is gebracht door het bedrijf (digitaal woondossier).

Reden van vertrek: bedrijfseconomische redenen.

2002/2009: Kopersbegeleider/secretaresse bij Hopman Interheem Groep B.V. te Gouda/sinds aug. 2008 Synchroon Ontwikkelaars te Utrecht.

  • Controleren van Meer- en Minderwerk offertes zoals door aannemer opgezet.
  • Organiseren van kopersinformatie avonden.
  • Organiseren van kijkdagen op de bouw.
  • Organiseren van VvE oprichtingsavonden in samenwerking met een toegewezen VvE-beheerder.
  • Bijwonen van bouwvergaderingen.
  • Contact onderhouden met kopersverenigingen.
  • Beheren 5% garantieregeling alsmede contact behouden met notaris.
  • Allerhande vragen beantwoorden van kopers, zowel commercieel als op technisch vlak.
  • Voorbereiden van opleveringen en voorschouwen.
  • Vervaardigen van nieuwsbrieven.
  • Vervaardigen van errata.
  • Verantwoordelijk voor klachtafhandeling en klanttevredenheid.
  • Verantwoordelijk voor afhandeling garantieklachten.
  • Delegeren van administratieve werkzaamheden.
  • Inwerken van nieuwe medewerkers-oproepkrachten.

Reden van vertrek: bedrijfseconomische redenen.

2000/2002 Verhuurmedewerker/vestigingsmanager Dynamis ABC Vesteda te Zoetermeer.

  • Verantwoordelijk voor opstellen huurcontracten.
  • Verhuuractiviteiten zoals bezichtigingen, advertenties plaatsen en mailings versturen.
  • Innen van huurgelden.
  • Verantwoordelijk voor klachtenafhandeling en klanttevredenheid.
  • Contact behouden met onderaannemers ten behoeve van herstelwerkzaamheden en het controleren ter plaatse .
  • Verantwoordelijk voor rapportage naar belegger/eigenaar.

Reden van vertrek: nieuwe uitdaging aangeboden bij "oude" werkgever.

2000 Officemanager/secretaresse Rob Swart Bedrijfshuisvesting te Zoetermeer.

  • Verantwoordelijk voor in stand houden van kantoorvoorraad.
  • Verantwoordelijk voor salarisadministratie.
  • Vervaardigen van huurcontracten.
  • Contactbehoud met belegger en huurder.
  • Verantwoordelijk voor verhuurbevorderende maatregelen, zoals advertenties en mailings.
  • Delegeren werkzaamheden en aansturen administratie.
  • Ondersteuning van directieteam.

Reden van vertrek: nieuwe uitdaging.

1998/2000 Directiesecretaresse Dynamis ABC te Zoetermeer.

  • Alle secretariële werkzaamheden ten behoeve van ondersteuning directie.
  • Verantwoordelijk voor PZ activiteiten.
  • Postverwerking zowel in- als uitgaand.
  • Bedienen telefooncentrale en receptie bij afwezigheid personeel.

Reden van vertrek: nieuwe uitdaging.

1991/1998 Administratief medewerker Hopman Groep B.V. te Zoetermeer

  • Alle voorkomende administratieve werkzaamheden ten behoeve van afdeling Beheer.
  • Aansturen van onderhoudsbedrijven.
  • Bezichtigen en controleren van onderhoudswerk ter plaatse.

Reden van vertrek: overname van afdeling door Dynamis met gevolg een nieuwe functie benoeming.

1990/1990 Directiesecretaresse APM Automatisering te Zoetermeer.

  • Alle secretariële werkzaamheden ten behoeve van directieteam.
  • Beheren telefooncentrale. Aansturen administratiekrachten.

Reden van vertrek: nieuwe uitdaging.

 

1988/1989 Parfumerie de Bruin te Zoetermeer.

  • .Advies op cosmetisch gebied.
  • Advies op geneeskundig gebied

Reden van vertrek: nieuwe uitdaging in administratieve functie.

  

OPLEIDINGEN:

Rijnlands Lyceum te Sassenheim:                     Havo.

Bouwkundig Opleidingencentrum BOB:              Elementaire Bouwkunde A.

Overige cursussen en opleidingen:

  • Basiscursus zakelijk, klantgericht en creatief communiceren en schrijven (NCATB).
  • MTS voor Mode en Kleding te Den Haag.
  • Gediplomeerd Aerobictrainer (Eefa instituut).
  • Gediplomeerd Adviseuse cosmetica en parfumerie.
  • PC-vaardigheden: Volledig bekend met de volgende software;

MS Word, Excel, BIS, KAS, Perfect View, Outlook, xms, Photoshop, Powerpoint, Internet, LinkedIn, Facebook, Twitter.

Talen:

Nederlands:                 Uitstekend in woord en geschrift

Engels:                       Goed in woord en geschrift

Duits:                           Goed in woord en redelijk in geschrift