CURRICULUM VITAE
PERSOONLIJKE GEGEVENS:
Naam: Antoinette (A.E.M.) Wassenaar
Adres: Zomer 23
Postcode: 8251 NM
Plaats: Dronten
Telefoon: 0611123372
E-mail: antoinette_wassenaar@hotmail.com
Geboortedatum/plaats: 28-02-1969 te Scheveningen
Rijbewijs: B - personenauto
Burgerlijke staat: Samenwonend, geen kinderen
Website: www.antoinette-wassenaar.nl
- Punctueel, collegiaal, klantvriendelijk, efficiënt, enthousiast, stressbestendig, gemotiveerd, weet van aanpakken, humoristisch. Kan goed alleen werken als ook in teamverband.
- Hobby’s en interesses: sport, actief in cardio, fitness, skiën, hardlopen, golfen, muziek, lezen, film, koken, onroerend goed.
WERKERVARING:
Okt. 2012/jan.2014: Assistent Vastgoedmanagement/Officemanager bij Objectief Management B.V. te Leidschendam.
- Administratieve ondersteuning management (zowel technisch als commerciëel management).
- Aangaan en up-to-date houden verzekeringen t.b.v. de beheerde VvE’s.
- Aangaan Nuts-overeenkomsten en controleren Nuts-facturen en afrekeningen.
- Verwerken inkomende en uitgaande post.
- Verantwoordelijk voor office-management.
- Organiseren, bijwonen en notuleren VvE vergaderingen.
- Behandelen schadezaken.
Reden van vertrek: mijn verhuizing van de Randstad naar Dronten.
2012/sept. 2012: Senior Acceptant bij Direct Wonen B.V. te Den Haag.
- Verantwoordelijk voor- en aansturen van werknemers op afdeling acceptatie.
- Dagelijks leiden van afdelingsoverleg.
- Verslaglegging aan management betreffende verloop afdelingswerkzaamheden.
- Verantwoordelijk voor klachtenafhandeling en klanttevredenheid.
- Controleren inkomens- en persoonsgegevens van aspirant huurders.
- Controleren eigendomsbewijs en persoonsgegevens van verhuurders.
- Toewijzen huurwoningen aan aspirant huurders.
- Vervaardigen van huurcontracten, facturen en bewaken hiervan.
- Bewaken betalingsverplichtingen van huurders.
- Aansturen verhuurmakelaars op bezichtigingen en opleveringen.
- Afspraken inplannen t.b.v. opleveringen huurders/verhuurders.
2011/2012: Kopersadviseur/secretaresse via detacheringsbureau Atros bij Dura Vermeer Bouw Leidschendam.
- Meer- en minderwerkgesprekken met kopers.
- Controleren meerwerkoffertes en opvolgen naar bouwplaats.
- Contact met makelaar, notaris v.w.b. contractstukken en voortgang verkoop.
- Organiseren van kopersinformatie avonden. Organiseren van kijkdagen op de bouw.
- Bijwonen van bouwvergaderingen.
- Allerhande vragen beantwoorden van kopers, zowel commercieel als op technisch vlak.
- Voorbereiden van opleveringen en voorschouwen.
- Vervaardigen van nieuwsbrieven.
- Vervaardigen van errata.
- Verantwoordelijk voor klachtafhandeling en klanttevredenheid.
- Contact onderhouden met showrooms v.w.b. meer- en minderwerk.
- Vervaardigen van renteberekeningen.
Reden van vertrek: tijdelijke projectmatige opdracht.
2009/2010: Management assistente/officemanager/secretaresse bij Mahler Vastgoed Ontwikkeling/ HomeToLive B.V. te Rotterdam
- Ondersteuning en agendabeheer directie.
- Correspondentie met externe relaties zowel schriftelijk, digitaal als telefonisch.
- Aansturen administratie en delegeren diverse werkzaamheden.
- Ontwerpen van marketingmailings en advertenties.
- Ontwerpen en invullen van internetsite van beide bedrijven.
- Beheren van financiële, technische en persoonlijke zaken betreffende de huurders binnen het kantoorpand (verhuurde ruimtes binnen het eigen kantoorpand).
- In stand houden van kantoor- en keukenvoorraden.
- Aansturen onderhoudsbedrijven van het eigen kantoorpand.
- Adviseren (vanuit werkervaring) in de ontwikkeling van het product homeDNA wat op de markt is gebracht door het bedrijf (digitaal woondossier).
Reden van vertrek: bedrijfseconomische redenen.
2002/2009: Kopersbegeleider/secretaresse bij Hopman Interheem Groep B.V. te Gouda/sinds aug. 2008 Synchroon Ontwikkelaars te Utrecht.
- Controleren van Meer- en Minderwerk offertes zoals door aannemer opgezet.
- Organiseren van kopersinformatie avonden.
- Organiseren van kijkdagen op de bouw.
- Organiseren van VvE oprichtingsavonden in samenwerking met een toegewezen VvE-beheerder.
- Bijwonen van bouwvergaderingen.
- Contact onderhouden met kopersverenigingen.
- Beheren 5% garantieregeling alsmede contact behouden met notaris.
- Allerhande vragen beantwoorden van kopers, zowel commercieel als op technisch vlak.
- Voorbereiden van opleveringen en voorschouwen.
- Vervaardigen van nieuwsbrieven.
- Vervaardigen van errata.
- Verantwoordelijk voor klachtafhandeling en klanttevredenheid.
- Verantwoordelijk voor afhandeling garantieklachten.
- Delegeren van administratieve werkzaamheden.
- Inwerken van nieuwe medewerkers-oproepkrachten.
Reden van vertrek: bedrijfseconomische redenen.
2000/2002 Verhuurmedewerker/vestigingsmanager Dynamis ABC Vesteda te Zoetermeer.
- Verantwoordelijk voor opstellen huurcontracten.
- Verhuuractiviteiten zoals bezichtigingen, advertenties plaatsen en mailings versturen.
- Innen van huurgelden.
- Verantwoordelijk voor klachtenafhandeling en klanttevredenheid.
- Contact behouden met onderaannemers ten behoeve van herstelwerkzaamheden en het controleren ter plaatse .
- Verantwoordelijk voor rapportage naar belegger/eigenaar.
Reden van vertrek: nieuwe uitdaging aangeboden bij "oude" werkgever.
2000 Officemanager/secretaresse Rob Swart Bedrijfshuisvesting te Zoetermeer.
- Verantwoordelijk voor in stand houden van kantoorvoorraad.
- Verantwoordelijk voor salarisadministratie.
- Vervaardigen van huurcontracten.
- Contactbehoud met belegger en huurder.
- Verantwoordelijk voor verhuurbevorderende maatregelen, zoals advertenties en mailings.
- Delegeren werkzaamheden en aansturen administratie.
- Ondersteuning van directieteam.
Reden van vertrek: nieuwe uitdaging.
1998/2000 Directiesecretaresse Dynamis ABC te Zoetermeer.
- Alle secretariële werkzaamheden ten behoeve van ondersteuning directie.
- Verantwoordelijk voor PZ activiteiten.
- Postverwerking zowel in- als uitgaand.
- Bedienen telefooncentrale en receptie bij afwezigheid personeel.
Reden van vertrek: nieuwe uitdaging.
1991/1998 Administratief medewerker Hopman Groep B.V. te Zoetermeer
- Alle voorkomende administratieve werkzaamheden ten behoeve van afdeling Beheer.
- Aansturen van onderhoudsbedrijven.
- Bezichtigen en controleren van onderhoudswerk ter plaatse.
Reden van vertrek: overname van afdeling door Dynamis met gevolg een nieuwe functie benoeming.
1990/1990 Directiesecretaresse APM Automatisering te Zoetermeer.
- Alle secretariële werkzaamheden ten behoeve van directieteam.
- Beheren telefooncentrale. Aansturen administratiekrachten.
Reden van vertrek: nieuwe uitdaging.
1988/1989 Parfumerie de Bruin te Zoetermeer.
- .Advies op cosmetisch gebied.
- Advies op geneeskundig gebied
Reden van vertrek: nieuwe uitdaging in administratieve functie.
OPLEIDINGEN:
Rijnlands Lyceum te Sassenheim: Havo.
Bouwkundig Opleidingencentrum BOB: Elementaire Bouwkunde A.
Overige cursussen en opleidingen:
- Basiscursus zakelijk, klantgericht en creatief communiceren en schrijven (NCATB).
- MTS voor Mode en Kleding te Den Haag.
- Gediplomeerd Aerobictrainer (Eefa instituut).
- Gediplomeerd Adviseuse cosmetica en parfumerie.
- PC-vaardigheden: Volledig bekend met de volgende software;
MS Word, Excel, BIS, KAS, Perfect View, Outlook, xms, Photoshop, Powerpoint, Internet, LinkedIn, Facebook, Twitter.
Talen:
Nederlands: Uitstekend in woord en geschrift
Engels: Goed in woord en geschrift
Duits: Goed in woord en redelijk in geschrift